Tuesday, June 19, 2012

TEETH







12 comments:

  1. Du er da modig sådan at male på en vej!

    ReplyDelete
  2. Jeg vil da osse liiige sige at det var pænt modigt! Og sejt, og alt muligt!

    ReplyDelete
  3. tak! det er bare akrylmaling blandet op med vand så det går hurtigt af igen...

    ReplyDelete
  4. Ej din blog er virkelig fed! Jeg elsker de ting du gør! :)
    Vil også sige det er modigt, men alligevel jeg elsker sådan noget! :D

    du er meget velkommen til at tage et smut forbi min blog Growingtaller.bloggersdelight.com

    Knus Mona :)

    ReplyDelete
  5. Jeg elsker din blog! Det er jo alt for fedt, at du "pepper" byen lidt op - det har jeg respekt for :D Jeg er nød til at høre - nu findes der jo en del Borup'er i Danmark, men det skulle vel aldrig være den i Nordjylland?
    ___
    Life of Lize
    Lad os danse lidt endnu

    ReplyDelete
  6. tak! det er den på midt sjælland! :)

    ReplyDelete
  7. Genialt!

    http://tropiakturisk-tirsdag.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  8. I love this so much. I saw a picture of your toothy smiling trash can picture on the Magical Daydream blog and wanted to let you know it made me smile. :)

    ReplyDelete